Vedlikeholdspatrulje 5.mai 2026

Da har det vært nok en god vedlikeholdspatrulje, Utstein ble pusset, vasket og påført prøvefelt med skrogmaling. Det ble skværet opp rundt båten og jammen ble det lys i periskopbrønnen. Før kvelden ble avsluttet med erter, kjøtt og flesk, var det foredrag med Sj Marinemuseet, som fikk foreningens coin som takk for innsatsen. BZ til alle,- Dolphin 36